Muž bez emocí - Vyprávění o tom, co bylo, co je a co bude

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 5 e-shopech od 104 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Muž bez emocí - Vyprávění o tom, co bylo, co je a co bude koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
104 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Muž bez emocí - Vyprávění o tom, co bylo, co je a co bude koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
215 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Muž bez emocí - Vyprávění o tom, co bylo, co je a co bude koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
216 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 1 další varianta  
Muž bez emocí - Vyprávění o tom, co bylo, co je a co bude koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
216 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Muž bez emocí - Vyprávění o tom, co bylo, co je a co bude koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
90 Kč
Není skladem

Muž bez emocí - Vyprávění o tom, co bylo, co je a co bude koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
197 Kč
Není skladem

Krátký popis
Po vynucené koronavirové pauze předkládáme věrným čtenářům skutečnou literární lahůdku. Spisovatel a scenárista Roman Ráž je autorem téměř tří desítek prozaických knih, z nichž řada byla přeložena do cizích jazyků či zfilmována (Prodavač humoru, Narcisový dům. Smrt v kruhu). Kniha Muž bez emocí…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Muž bez emocí - Vyprávění o tom, co bylo, co je a co bude je 176 Kč

Výběr knih autora Roman Ráž

Zobrazit všechny knihy autora Roman Ráž
Výběr knih vydavatele MarieTum

Zobrazit všechny knihy vydavatele MarieTum
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.