Doteky hříchu

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 5 e-shopech od 150 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Doteky hříchu koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
150 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 1 další varianta  
Doteky hříchu koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
185 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Doteky hříchu koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
154 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Doteky hříchu koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
178 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Doteky hříchu koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
179 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Doteky hříchu koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
163 Kč
Není skladem

Krátký popis
Zkušený autor tímto titulem završuje unikátní a čtenářský úspěšný cyklus knížek spojených v názvu slovem Doteky (Doteky stínů, Doteky hněvu, Doteky, osudu, Doteky zoufalství, Doteky smrti a další). I v tomto svazku nahlédneme do zákulisí spletitých lidských osudů a dramat, staneme se svědky…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Doteky hříchu je 168 Kč

Výběr knih autora Roman Cílek

Zobrazit všechny knihy autora Roman Cílek
Výběr knih vydavatele MarieTum

Zobrazit všechny knihy vydavatele MarieTum
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.