A přece jsem král! Z deníku psychoterapeutky: osmkrát o tom, jak přežít nemoc

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 5 e-shopech od 200 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

A přece jsem král! Z deníku psychoterapeutky: osmkrát o tom, jak přežít nemoc koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
200 Kč
Skladem (odeslání ihned)

A přece jsem král! Z deníku psychoterapeutky: osmkrát o tom, jak přežít nemoc koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
251 Kč
Skladem (odeslání ihned)

A přece jsem král! Z deníku psychoterapeutky: osmkrát o tom, jak přežít nemoc koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
252 Kč
Skladem (odeslání ihned)

A přece jsem král! Z deníku psychoterapeutky: osmkrát o tom, jak přežít nemoc koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
211 Kč
Není skladem

A přece jsem král! Z deníku psychoterapeutky: osmkrát o tom, jak přežít nemoc koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
230 Kč
Není skladem

Krátký popis
Na novoroční trh přicházíme s knihou, která může posloužit v každé rodině.Všichni občas přicházíme do styku s nemocí, ať už přímo na vlastní kůži či u někoho blízkého. Pokaždé to probíhá jinak, pocity se střídají jako okénka v orloji. Dostavuje se strach, ale čelí mu snaha bojovat, proti…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy A přece jsem král! Z deníku psychoterapeutky: osmkrát o tom, jak přežít nemoc je 228 Kč

Výběr knih autora Zuzana Peterová

Zobrazit všechny knihy autora Zuzana Peterová
Výběr knih vydavatele MarieTum

Zobrazit všechny knihy vydavatele MarieTum
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.