Muž v domácnosti 12

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 2 e-shopech od 199 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Muž v domácnosti 12 koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
199 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Muž v domácnosti 12 koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
188 Kč
Není skladem

Krátký popis

Tacu dorazí na přednášku o bezpečnosti silničního provozu. Ale kvůli policistovi, který je až přehnaně přísný na dopravní předpisy, se z běžného školení stává boj o život! Dvanáctý díl komedie o jakuzákovi v domácím prostředí je připraven vás rozesmát.



Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Muž v domácnosti 12 je 193 Kč

Výběr knih autora Kósuke Óno

Zobrazit všechny knihy autora Kósuke Óno
Výběr knih vydavatele Gate

Zobrazit všechny knihy vydavatele Gate
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.