Muž v domácnosti 4

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 4 e-shopech od 162 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Muž v domácnosti 4 koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
162 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 3 další varianty  
Muž v domácnosti 4 koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
175 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Muž v domácnosti 4 koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
233 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Muž v domácnosti 4 koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
165 Kč
Není skladem

Muž v domácnosti 4 koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
199 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Muž v domácnosti 4 koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
224 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Muž v domácnosti 4 koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
204 Kč
Není skladem

Krátký popis
Vypadalo to na obyčejnou návštěvu obchoďáku. Ale Tacu musí narazit na zloděje. A co víc – všemi mastmi mazaného zloděje! Když se za ním bývalý jakuzák (dnes již v domácnosti) pustí, brzy do potyčky zatáhne všechny jakuzáky v okolí, a v ulicích obchodní čtvrti se strhne pěkná mela. Jak se…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Muž v domácnosti 4 je 193 Kč

Výběr knih autora Kósuke Óno

Zobrazit všechny knihy autora Kósuke Óno
Výběr knih vydavatele Gate

Zobrazit všechny knihy vydavatele Gate
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.