Muž v domácnosti 5

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 5 e-shopech od 167 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Muž v domácnosti 5 koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
167 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 3 další varianty  
Muž v domácnosti 5 koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
175 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Muž v domácnosti 5 koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
188 Kč
Není skladem

Muž v domácnosti 5 koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
181 Kč
Není skladem

Muž v domácnosti 5 koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
189 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Muž v domácnosti 5 koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
199 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Muž v domácnosti 5 koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
224 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Muž v domácnosti 5 koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
204 Kč
Není skladem

Krátký popis
Na Tacua zautočí jakuza s hovězím masem a jedinou cestu ven z téhle šlamastiky představuje epický rapový souboj! Ovšem tenhle souboj je pouhým zahřívacím kolem pro pořádný nářez, co se teprve chystá. Protože když jsi Nesmrtený drak, cestu manžela v domácnosti si nevolíš ty. Ona si volí tebe.

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Muž v domácnosti 5 je 190 Kč

Výběr knih autora Kósuke Óno

Zobrazit všechny knihy autora Kósuke Óno
Výběr knih vydavatele Gate

Zobrazit všechny knihy vydavatele Gate
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.