Mystický léčitel - Léčivá síla ovoce a zeleniny

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 4 e-shopech od 430 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Mystický léčitel - Léčivá síla ovoce a zeleniny koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
430 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Mystický léčitel - Léčivá síla ovoce a zeleniny koupíte na Grada
Grada
431 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 3 další varianty  
Mystický léčitel - Léčivá síla ovoce a zeleniny koupíte na Grada
Grada
458 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Mystický léčitel - Léčivá síla ovoce a zeleniny koupíte na Grada
Grada
458 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Mystický léčitel - Léčivá síla ovoce a zeleniny koupíte na Grada
Grada
458 Kč
Není skladem

Mystický léčitel - Léčivá síla ovoce a zeleniny koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
482 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Mystický léčitel - Léčivá síla ovoce a zeleniny koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
458 Kč
Není skladem

Krátký popis
PŘEDMLUVA CHRISTIANE NORTHRUPOVÁ, AUTORKA BESTSELLERU BOHYNĚ NESTÁRNOU ANTHONY WILLIAM coby Mystický léčitel pomohl tisícům lidí uzdravit se z nemocí, které byly buď chybně diagnostikovány, neúčinně léčeny nebo považovány za nevyléčitelné. Božský hlas mu přímo sděluje, co je pravou příčinou…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Mystický léčitel - Léčivá síla ovoce a zeleniny je 453 Kč

Výběr knih autora Anthony William

Zobrazit všechny knihy autora Anthony William
Výběr knih vydavatele Metafora

Zobrazit všechny knihy vydavatele Metafora
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.