Mystický léčitel - Štítná žláza a její léčba

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 5 e-shopech od 399 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Mystický léčitel - Štítná žláza a její léčba koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
399 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Mystický léčitel - Štítná žláza a její léčba koupíte na Grada
Grada
399 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 3 další varianty  
Mystický léčitel - Štítná žláza a její léčba koupíte na Grada
Grada
424 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Mystický léčitel - Štítná žláza a její léčba koupíte na Grada
Grada
424 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Mystický léčitel - Štítná žláza a její léčba koupíte na Grada
Grada
424 Kč
Není skladem

Mystický léčitel - Štítná žláza a její léčba koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
447 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Mystický léčitel - Štítná žláza a její léčba koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
449 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Mystický léčitel - Štítná žláza a její léčba koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
424 Kč
Není skladem

Krátký popis
Příčině vzniku chronických onemocnění štítné žlázy a nová cesta ke zdraví Od autora bestsellerů Mystický léčitel a Mystický léčitel: Léčivá síla ovoce a zeleniny Stále více lidí všech věkových skupinam slýchá, že za jejich únavu, přibírání na váze, problémy s pamětí, bolesti, nespavost a další…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Mystický léčitel - Štítná žláza a její léčba je 423 Kč

Výběr knih autora Anthony William

Zobrazit všechny knihy autora Anthony William
Výběr knih vydavatele Metafora

Zobrazit všechny knihy vydavatele Metafora
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.