Mystický léčitel - Mozek a jeho zdraví

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 5 e-shopech od 559 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Mystický léčitel - Mozek a jeho zdraví koupíte na Grada
Grada
559 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 3 další varianty  
Mystický léčitel - Mozek a jeho zdraví koupíte na Grada
Grada
594 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Mystický léčitel - Mozek a jeho zdraví koupíte na Grada
Grada
594 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Mystický léčitel - Mozek a jeho zdraví koupíte na Grada
Grada
594 Kč
Není skladem

Mystický léčitel - Mozek a jeho zdraví koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
559 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Mystický léčitel - Mozek a jeho zdraví koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
626 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Mystický léčitel - Mozek a jeho zdraví koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
629 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Mystický léčitel - Mozek a jeho zdraví koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
594 Kč
Není skladem

Krátký popis
Mystický léčitel ve dvou knihách MOZEK A JEHO ZDRAVÍ a MOZEK A JEHO ZDRAVÍ – Praktický průvodce vrhá světlo na náš mozek a nervový systém. Původním záměrem byla jediná životně důležitá kniha, ale vzhledem k obsažnosti tématu vznikly knihy dvě – první víc teoretická, druhá víc zaměřená na…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Mystický léčitel - Mozek a jeho zdraví je 593 Kč

Výběr knih autora Anthony William

Zobrazit všechny knihy autora Anthony William
Výběr knih vydavatele Metafora

Zobrazit všechny knihy vydavatele Metafora
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.