Na odstřel

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 3 e-shopech od 169 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Na odstřel koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
169 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Na odstřel koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
178 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Na odstřel koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
188 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 1 další varianta  
Na odstřel koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
50 Kč
Není skladem

Krátký popis
Publikace: Na odstřel - Lomová Lucie. Komiksová detektivka z divadelního prostředí, kde není nouze o podezřelé. Na tuhle premiéru komisař Oulibský hned tak nezapomene. Jeden z herců umírá na jevišti a brzy je jasné, že to byla vražda. Detektiv se pouští na těžkou cestu bludištěm otazníků. Jak…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Na odstřel je 146 Kč

Výběr knih autora Lucie Lomová

Zobrazit všechny knihy autora Lucie Lomová
Výběr knih vydavatele Labyrint

Zobrazit všechny knihy vydavatele Labyrint
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.