Zlaté české pohádky (čínsky)

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 5 e-shopech od 252 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Zlaté české pohádky (čínsky) koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
252 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Zlaté české pohádky (čínsky) koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
305 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Zlaté české pohádky (čínsky) koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
321 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Zlaté české pohádky (čínsky) koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
272 Kč
Není skladem

Zlaté české pohádky (čínsky) koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
294 Kč
Není skladem

Krátký popis
Komiks podle Karla Jaromíra Erbena v čínštině. Pět klasických českých pohádek v čínské verzi.

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Zlaté české pohádky (čínsky) je 288 Kč

Výběr knih autora Lucie Lomová

Zobrazit všechny knihy autora Lucie Lomová
Výběr knih vydavatele Práh

Zobrazit všechny knihy vydavatele Práh
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.