Náhlost

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 3 e-shopech od 278 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Náhlost koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
278 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Náhlost koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
294 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Náhlost koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
259 Kč
Není skladem
a 1 další varianta  
Náhlost koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
276 Kč
Není skladem

Krátký popis
Původní monografie promýšlí základní problémy Heideggerovy pozdní filosofie. Cílem studie je analýza ekstatické temporality (náhlosti), tzn. nemetafyzicky chápaného času, a to v protikladu k metafyzickému pochopení, v němž je ekstatická temporalita přístupná pouze jako bytí a čas. První oddíl…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Náhlost je 276 Kč

Výběr knih autora Ladislav Benyovszky

Zobrazit všechny knihy autora Ladislav Benyovszky
Výběr knih vydavatele OIKOYMENH

Zobrazit všechny knihy vydavatele OIKOYMENH
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.