Nausika, dívka z Knossu

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 1 e-shopu od 98 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Nausika, dívka z Knossu koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
98 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Krátký popis
Odvaha a vzdor, čest a láska, souboj dobra a zla, mytologičtí bohové a hrdinové ve strhujícím příběhu ze starověké Kréty. Kalliope se probudila z těžkého snu, který se jí bude zdát ještě mnohokrát. Je sama, manžel Nausikleves odplul hned po svatbě na obchodní lodi do Egypta. Mladá žena dosud…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Nausika, dívka z Knossu je 98 Kč

Výběr knih autora Ivona Březinová

Zobrazit všechny knihy autora Ivona Březinová
Výběr knih vydavatele Albatros

Zobrazit všechny knihy vydavatele Albatros
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.