Navždy silní

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 4 e-shopech od 389 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Navždy silní koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
389 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 1 další varianta  
Navždy silní koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
521 Kč
Není skladem

Navždy silní koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
458 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Navždy silní koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
535 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Navždy silní koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
490 Kč
Není skladem

Krátký popis
Naučte sa reštartovať svoj metabolizmus, nadobudnúť silu a predĺžiť si život s týmto prístupným novým sprievodcom, ktorý dokazuje význam svalov pre zdravie a dlhovekosť od zakladateľky Inštitútu pre medicínu zameranú na svalstvo. Po rokoch pozorovania a starostlivosti o pacientov si doktorka…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Navždy silní je 478 Kč


Zobrazit všechny knihy vydavatele Vydavateľstvo TATRAN, spol. s r.o.
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.