Nech mě lhát

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 5 e-shopech od 125 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Nech mě lhát koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
125 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Nech mě lhát koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
133 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Nech mě lhát koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
179 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Nech mě lhát koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
199 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 1 další varianta  
Nech mě lhát koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
117 Kč
Není skladem

Nech mě lhát koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
149 Kč
Není skladem

Krátký popis
BESTSELLER LISTU SUNDAY TIMES Policie tvrdí, že to byla sebevražda. Anna je přesvědčená, že vražda. Pravdu ale nemá nikdo... Přesně před rokem se Caroline Johnsonová rozhodla skoncovat rázně se svým životem. Její šokující sebevražda přesně napodobila způsob, jakým se před pár měsíci zabil její…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Nech mě lhát je 157 Kč

Výběr knih autora Clare Mackintosh

Zobrazit všechny knihy autora Clare Mackintosh
Výběr knih vydavatele Víkend

Zobrazit všechny knihy vydavatele Víkend
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.