Nemocné dítě

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 1 e-shopu od 369 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Nemocné dítě koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
369 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 1 další varianta  
Nemocné dítě koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
312 Kč
Není skladem

Krátký popis
Kniha Nemocné dítě – průvodce pro rodiče autorského kolektivu profesora Miloše Velemínského je výrazným podnětem k navázání kvalifikovaného a oboustranně obohacujícího kontaktu mezi lékaři a rodiči. Autoři mohou čtenářům nabídnout dlouholetou praktickou zkušenost, jejímž základem nejsou jen…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Nemocné dítě je 340 Kč


Zobrazit všechny knihy autora Miloš Velemínský, Jan Hak, Daniela Verdánová
Výběr knih vydavatele Mladá fronta

Zobrazit všechny knihy vydavatele Mladá fronta
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.