Celebritami proti své vůli...

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 2 e-shopech od 132 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Celebritami proti své vůli... koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
132 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Celebritami proti své vůli... koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
117 Kč
Není skladem

Krátký popis
Cílem publikace Celebritami proti své vůli je informovat matky postižených dětí, pracovníky zařízení, která o tyto děti pečují, občanská sdružení, studenty zdravotně sociálních a sociálních programů a oborů, ale především širokou veřejnost o existenci těchto utajených, avšak skutečných celebrit…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Celebritami proti své vůli... je 124 Kč

Výběr knih autora Miloš Velemínský

Zobrazit všechny knihy autora Miloš Velemínský
Výběr knih vydavatele Triton

Zobrazit všechny knihy vydavatele Triton
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.