Neodvracej pohled - Léčivá síla mindfulness

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 6 e-shopech od 277 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Neodvracej pohled - Léčivá síla mindfulness koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
277 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 1 další varianta  
Neodvracej pohled - Léčivá síla mindfulness koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
277 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Neodvracej pohled - Léčivá síla mindfulness koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
277 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Neodvracej pohled - Léčivá síla mindfulness koupíte na Grada
Grada
279 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 3 další varianty  
Neodvracej pohled - Léčivá síla mindfulness koupíte na Grada
Grada
297 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Neodvracej pohled - Léčivá síla mindfulness koupíte na Grada
Grada
297 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Neodvracej pohled - Léčivá síla mindfulness koupíte na Grada
Grada
297 Kč
Není skladem

Neodvracej pohled - Léčivá síla mindfulness koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
312 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Neodvracej pohled - Léčivá síla mindfulness koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
314 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Neodvracej pohled - Léčivá síla mindfulness koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
297 Kč
Není skladem

Krátký popis
Na základě příkladů, cvičení a vedených meditací nabízí vhledy a účinné metody, jak v každodenním životě rozvíjet všímavost. Saki Santorelli nám připomíná určitý druh vnitřního uzdravování, které byl v západní medicíně téměř zapomenut. V próze a poezii jakož i dojemných případech svých pacientů…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Neodvracej pohled - Léčivá síla mindfulness je 292 Kč

Výběr knih vydavatele Alferia

Zobrazit všechny knihy vydavatele Alferia
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.