Nesporná řízení III

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 2 e-shopech od 428 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Nesporná řízení III koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
428 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 1 další varianta  
Nesporná řízení III koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
446 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Nesporná řízení III koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
450 Kč
Není skladem

Krátký popis
Třetí díl monografie završuje trilogii věnovanou procedurám, které jsou upraveny v zákoně č. 292/2013 Sb., o zvláštních řízeních soudních. Zaměřuje se na řízení o podpůrných opatřeních, o svéprávnosti, o opatrovnictví člověka a na procedury ve statutárních věcech manželských. Kniha je…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Nesporná řízení III je 441 Kč

Výběr knih autora Karel Svoboda

Zobrazit všechny knihy autora Karel Svoboda
Výběr knih vydavatele C. H. Beck

Zobrazit všechny knihy vydavatele C. H. Beck
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.