Nevidím ani tmu - Rozhovory o naději

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 5 e-shopech od 356 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Nevidím ani tmu - Rozhovory o naději koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
356 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Nevidím ani tmu - Rozhovory o naději koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
382 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Nevidím ani tmu - Rozhovory o naději koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
445 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Nevidím ani tmu - Rozhovory o naději koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
447 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Nevidím ani tmu - Rozhovory o naději koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
408 Kč
Není skladem

Krátký popis
Kde zůstaly ženy? napadlo Aleše Palána během příprav budoucího knižního projektu. Jeho protagonisty budou totiž bez výjimky samí muži, kteří zvolili útěk jako formu osvobození od okolního světa, aby si mohli stvořit ten vlastní. Copak ženy neutíkají? Jak se vyrovnávají s bolestí, ztrátou,…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Nevidím ani tmu - Rozhovory o naději je 409 Kč

Výběr knih autora Aleš Palán

Zobrazit všechny knihy autora Aleš Palán
Výběr knih vydavatele Prostor

Zobrazit všechny knihy vydavatele Prostor
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.