Jako v nebi, jenže jinak - Nová setkání se samotáři z Čech a Moravy

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 4 e-shopech od 747 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Jako v nebi, jenže jinak - Nová setkání se samotáři z Čech a Moravy koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
747 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Jako v nebi, jenže jinak - Nová setkání se samotáři z Čech a Moravy koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
892 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Jako v nebi, jenže jinak - Nová setkání se samotáři z Čech a Moravy koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
897 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Jako v nebi, jenže jinak - Nová setkání se samotáři z Čech a Moravy koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
732 Kč
Není skladem

Krátký popis
Samotáři nežijí jen na Šumavě. Aleš Palán, autor bestselleru Raději zešílet v divočině, přináší setkání s dalšími solitéry žijícími stranou civilizace. Rok a půl za nimi jezdil do odlehlých oblastí od Chodska po Bílé Karpaty, od Jizerských hor po Beskydy. V knize Jako v nebi, jenže jinak…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Jako v nebi, jenže jinak - Nová setkání se samotáři z Čech a Moravy je 817 Kč

Výběr knih autorů Aleš Palán , Pošová Johana

Zobrazit všechny knihy autora Aleš Palán, Pošová Johana
Výběr knih vydavatele Prostor

Zobrazit všechny knihy vydavatele Prostor
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.