Tahle kniha ti změní život - Rozhovory o nečekané síle čtení

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 5 e-shopech od 286 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Tahle kniha ti změní život - Rozhovory o nečekané síle čtení koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
286 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Tahle kniha ti změní život - Rozhovory o nečekané síle čtení koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
357 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Tahle kniha ti změní život - Rozhovory o nečekané síle čtení koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
359 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Tahle kniha ti změní život - Rozhovory o nečekané síle čtení koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
374 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Tahle kniha ti změní život - Rozhovory o nečekané síle čtení koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
327 Kč
Není skladem

Krátký popis
Jak dokáže kniha ovlivnit osud čtenáře?Název tohoto titulu je třeba vnímat spíše jako nadsázku. Rozhovory Aleše Palána vám totiž s největší pravděpodobností život nezmění. Přinášejí ale příběhy lidí, kterým se něco takového poštěstilo. O svém životě otevřeně mluví bývalá sexuální pracovnice,…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Tahle kniha ti změní život - Rozhovory o nečekané síle čtení je 340 Kč

Výběr knih autora Aleš Palán

Zobrazit všechny knihy autora Aleš Palán
Výběr knih vydavatele Host

Zobrazit všechny knihy vydavatele Host
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.