Raději zešílet v divočině - Setkání s šumavskými samotáři, 5. vydání

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 3 e-shopech od 536 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Raději zešílet v divočině - Setkání s šumavskými samotáři, 5. vydání koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
536 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Raději zešílet v divočině - Setkání s šumavskými samotáři, 5. vydání koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
572 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Raději zešílet v divočině - Setkání s šumavskými samotáři, 5. vydání koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
572 Kč
Není skladem

Krátký popis
Již páté vydání úspěšného titulu vychází na luxusním italském křídovém papíře, opět s plnobarevnou obálkou. Někteří si postavili v lese chýši, jiní žijí v maringotkách, případně na horských samotách. Jeden přespává přímo pod stromy. K některým se dá dojet autem, k dalším se musí pěšky. Šumavští…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Raději zešílet v divočině - Setkání s šumavskými samotáři, 5. vydání je 560 Kč

Výběr knih autorů Aleš Palán , Jan Šibík

Zobrazit všechny knihy autora Aleš Palán, Jan Šibík
Výběr knih vydavatele Prostor

Zobrazit všechny knihy vydavatele Prostor
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.