Ten farář je nějakej divnej, o farářkách nemluvě

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 5 e-shopech od 285 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Ten farář je nějakej divnej, o farářkách nemluvě koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
285 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 1 další varianta  
Ten farář je nějakej divnej, o farářkách nemluvě koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
339 Kč
Není skladem

Ten farář je nějakej divnej, o farářkách nemluvě koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
329 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Ten farář je nějakej divnej, o farářkách nemluvě koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
339 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Ten farář je nějakej divnej, o farářkách nemluvě koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
359 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Ten farář je nějakej divnej, o farářkách nemluvě koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
339 Kč
Není skladem

Krátký popis
Nepraktický mimoň s hlavou kdesi v oblacích. Vypasený prelát s nekonečným apetitem. Takové představy o duchovních má značná část naší společnosti. Ne, že by takoví lidé neexistovali, mezi faráři a farářkami ale najdeme i docela odlišné typy. Intelektuál, kterého potkáte nejspíš na hokeji nebo v…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Ten farář je nějakej divnej, o farářkách nemluvě je 331 Kč

Výběr knih autora Aleš Palán

Zobrazit všechny knihy autora Aleš Palán
Výběr knih vydavatele Portál

Zobrazit všechny knihy vydavatele Portál
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.