Nezadržitelná vlna - Technologie, umělá inteligence, moc a největší dilema 21. století

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 5 e-shopech od 353 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Nezadržitelná vlna - Technologie, umělá inteligence, moc a největší dilema 21. století koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
353 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Nezadržitelná vlna - Technologie, umělá inteligence, moc a největší dilema 21. století koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
447 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Nezadržitelná vlna - Technologie, umělá inteligence, moc a největší dilema 21. století koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
449 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Nezadržitelná vlna - Technologie, umělá inteligence, moc a největší dilema 21. století koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
450 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 1 další varianta  
Nezadržitelná vlna - Technologie, umělá inteligence, moc a největší dilema 21. století koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
474 Kč
Není skladem

Nezadržitelná vlna - Technologie, umělá inteligence, moc a největší dilema 21. století koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
409 Kč
Není skladem

Krátký popis
Blížíme se ke kritickému bodu v historii našeho druhu. Vše se brzy změní. ***** Brzy budete žít obklopeni umělou inteligencí. Budou organizovat váš život, řídit vaše podnikání a provozovat základní vládní služby. Budete žít ve světě tiskáren DNA a kvantových počítačů, upravených patogenů a…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Nezadržitelná vlna - Technologie, umělá inteligence, moc a největší dilema 21. století je 430 Kč

Výběr knih autora Mustafa Suleyman

Zobrazit všechny knihy autora Mustafa Suleyman
Výběr knih vydavatele Audiolibrix

Zobrazit všechny knihy vydavatele Audiolibrix
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.