Out

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 3 e-shopech od 750 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Out koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
886 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Out koupíte na Bookshop.cz
Bookshop.cz
750 Kč
Skladem (dodání do 3 dnů)

Out koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
431 Kč
Není skladem

Krátký popis
The hotly anticipated final book of bestselling author Tim Shipman’s Brexit quartet. The Johnson Years to Rishi Sunak''Magnificent… Pacy and packed with delicious details… Shipman puts you in the room… His analysis is sharp and full of insight… For those seeking a moment-by-moment insider…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Out je 689 Kč

Výběr knih autora Tim Shipman

Zobrazit všechny knihy autora Tim Shipman
Výběr knih vydavatele William Collins

Zobrazit všechny knihy vydavatele William Collins
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.