Normandy ´44

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 2 e-shopech od 293 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Normandy ´44 koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
293 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 1 další varianta  
Normandy ´44 koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
328 Kč
Není skladem

Normandy ´44 koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
384 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Krátký popis
'A devastating new account..Holland knows his stuff when it comes to military matters' Daily Mail, Book of the Week'A superb account of the invasion that deserves immense praise. To convey the human drama of Normandy requires great knowledge and sensitivity. Holland has both in spades' The…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Normandy ´44 je 335 Kč

Výběr knih autora James Holland

Zobrazit všechny knihy autora James Holland
Výběr knih vydavatele Corgi Books

Zobrazit všechny knihy vydavatele Corgi Books
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.