Alén Diviš

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 4 e-shopech od 886 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Alén Diviš koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
886 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Alén Diviš koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
889 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Alén Diviš koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
891 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Alén Diviš koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
769 Kč
Není skladem

Krátký popis
Publikace: Alén Diviš - Zemina Jaromír. Alén Diviš (1990–1956) žil od dvacátých let minulého století v Paříži, kde studoval na École des Beaux-Arts a také navštěvoval přednášky Františka Kupky. Na počátku druhé světové války, za ostře protičeských nálad ve francouzské společnosti, byl zatčen a…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Alén Diviš je 858 Kč

Výběr knih autora Jaromír Zemina

Zobrazit všechny knihy autora Jaromír Zemina
Výběr knih vydavatele Arbor vitae

Zobrazit všechny knihy vydavatele Arbor vitae
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.