Obrys

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 1 e-shopu od 270 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Obrys koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
270 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 1 další varianta  
Obrys koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
271 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Krátký popis
Do rozpálených Athén přijíždí spisovatelka, aby zde vedla kurz tvůrčího psaní. Jak se setkává s cizinci, dávnými přáteli či studenty, poslouchá jejich rozličná vyprávění a postupně před ní vyvstávají obrysy jejich životů. V podmanivých monolozích defilují odvěká témata jako láska, žárlivost,…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Obrys je 270 Kč

Výběr knih autora Rachel Cusk

Zobrazit všechny knihy autora Rachel Cusk
Výběr knih vydavatele Inaque

Zobrazit všechny knihy vydavatele Inaque
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.