Obušku z pytle ven!

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 4 e-shopech od 35 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Obušku z pytle ven! koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
35 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Obušku z pytle ven! koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
35 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Obušku z pytle ven! koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
36 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Obušku z pytle ven! koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
29 Kč
Není skladem

Krátký popis
Tam, kde dobré slovo nic nezmůže, musí vypomoci obušek. Přečtěte si pohádku o lakomém šizuňkovi, který byl po právu potrestán.

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Obušku z pytle ven! je 33 Kč

Výběr knih autora Lenka Rožnovská

Zobrazit všechny knihy autora Lenka Rožnovská
Výběr knih vydavatele Triton

Zobrazit všechny knihy vydavatele Triton
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.