Omega

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu Omega aktuálně nelze zakoupit v žádném z porovnávaných e-shopů...
Našli jsme knihu Tajemství životní energie ve veganské stravě, nehledali jste ji náhodou i vy?

Krátký popis
Vylečte se z iluze vnitřního nedostatku. Nedostatek není skutečný, nedostatek je jen chyba v naších myslích. Vylečte se z iluze vnitřního nedostatku. Nedostatek není skutečný, nedostatek je jen chyba v naších myslích. Právě teď nastal čas napravit tento klam a naplno prožít bohatství, a to jak…

Zobrazit celý popis
Výběr knih autorů Dahlke Ruediger , Lindau Veit

Zobrazit všechny knihy autora Dahlke Ruediger, Lindau Veit
Výběr knih vydavatele CPRESS

Zobrazit všechny knihy vydavatele CPRESS
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.