PaM 10/2024 - Změny v minimální a zaručené mzdě - Novela zákoníku práce – pracovní doba a dovolená, Jak uzavřít kolektivní smlouvu po novele zákoníku práce

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 3 e-shopech od 223 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

PaM 10/2024 - Změny v minimální a zaručené mzdě - Novela zákoníku práce – pracovní doba a dovolená, Jak uzavřít kolektivní smlouvu po novele zákoníku práce koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
223 Kč
Skladem (odeslání ihned)

PaM 10/2024 - Změny v minimální a zaručené mzdě - Novela zákoníku práce – pracovní doba a dovolená, Jak uzavřít kolektivní smlouvu po novele zákoníku práce koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
259 Kč
Skladem (odeslání ihned)

PaM 10/2024 - Změny v minimální a zaručené mzdě - Novela zákoníku práce – pracovní doba a dovolená, Jak uzavřít kolektivní smlouvu po novele zákoníku práce koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
237 Kč
Není skladem

Krátký popis
Změny v minimální a zaručené mzdě – Zásadní změna spočívá v tom, že se mění ustanovení § 111 až 131 ZP a dochází podle novely k jinému způsobu výpočtu minimální mzdy. Měsíční minimální mzda bude součinem průměrné hrubé měsíční nominální mzdy v národním hospodářství na následující kalendářní rok…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy PaM 10/2024 - Změny v minimální a zaručené mzdě - Novela zákoníku práce – pracovní doba a dovolená, Jak uzavřít kolektivní smlouvu po novele zákoníku práce je 239 Kč


Výběr knih vydavatele Poradce

Zobrazit všechny knihy vydavatele Poradce
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.