Pán protektorátu - K. H. Frank známý a neznámý, 2. vydání

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 5 e-shopech od 246 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Pán protektorátu - K. H. Frank známý a neznámý, 2. vydání koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
246 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Pán protektorátu - K. H. Frank známý a neznámý, 2. vydání koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
309 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Pán protektorátu - K. H. Frank známý a neznámý, 2. vydání koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
311 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Pán protektorátu - K. H. Frank známý a neznámý, 2. vydání koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
246 Kč
Není skladem

Pán protektorátu - K. H. Frank známý a neznámý, 2. vydání koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
283 Kč
Není skladem

Krátký popis
Portrét Karla Hermanna Franka, nacisty, který se nejprve agilně podílel na rozbití Československa a poté výrazně a někdy i zásadním způsobem ovlivňoval dění v protektorátu Čechy a Morava, není obyčejnou životopisnou knihou, nýbrž detailně zpracovaným příběhem jednoho z tyranů vlastního národa.…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Pán protektorátu - K. H. Frank známý a neznámý, 2. vydání je 279 Kč

Výběr knih autorů Emil Hruška , Giesová Jacqueline

Zobrazit všechny knihy autora Emil Hruška, Giesová Jacqueline
Výběr knih vydavatele Epocha

Zobrazit všechny knihy vydavatele Epocha
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.