Boj o pohraničí - Sudetoněmecký freikorps v roce 1938, 3. vydání

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 5 e-shopech od 163 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Boj o pohraničí - Sudetoněmecký freikorps v roce 1938, 3. vydání koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
163 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Boj o pohraničí - Sudetoněmecký freikorps v roce 1938, 3. vydání koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
205 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Boj o pohraničí - Sudetoněmecký freikorps v roce 1938, 3. vydání koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
206 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Boj o pohraničí - Sudetoněmecký freikorps v roce 1938, 3. vydání koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
173 Kč
Není skladem

Boj o pohraničí - Sudetoněmecký freikorps v roce 1938, 3. vydání koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
188 Kč
Není skladem

Krátký popis
Neblaze proslulá paravojenská formace – Sudetoněmecký dobrovolnický sbor – vznikla a působila v česko-německém pohraničí během dramatického podzimu 1938. Teroristické, sabotážní a diverzní akce freikorpsu měly ve spojení s masivní propagandou sloužit Hitlerově zahraniční politice jako nástroj…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Boj o pohraničí - Sudetoněmecký freikorps v roce 1938, 3. vydání je 187 Kč

Výběr knih autora Emil Hruška

Zobrazit všechny knihy autora Emil Hruška
Výběr knih vydavatele Epocha

Zobrazit všechny knihy vydavatele Epocha
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.