Souřadnice smrti aneb Když realita překoná fantazii - Skutečný příběh z let 1928-1935

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 5 e-shopech od 144 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Souřadnice smrti aneb Když realita překoná fantazii - Skutečný příběh z let 1928-1935 koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
144 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Souřadnice smrti aneb Když realita překoná fantazii - Skutečný příběh z let 1928-1935 koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
178 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Souřadnice smrti aneb Když realita překoná fantazii - Skutečný příběh z let 1928-1935 koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
179 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Souřadnice smrti aneb Když realita překoná fantazii - Skutečný příběh z let 1928-1935 koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
186 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Souřadnice smrti aneb Když realita překoná fantazii - Skutečný příběh z let 1928-1935 koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
163 Kč
Není skladem

Krátký popis
V pravdě neuvěřitelný příběh, který se – rozčleněn na jednotlivé případy – odehrával v letech 1928 až 1935, a který je zapsán v dějinách české kriminalistiky. Z hlediska práce bezpečnostních úřadů však nejen pochvalně. Vrah po léta unikající spravedlnosti, nevinně podezřívaní a věznění lidé,…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Souřadnice smrti aneb Když realita překoná fantazii - Skutečný příběh z let 1928-1935 je 171 Kč

Výběr knih autora Emil Hruška

Zobrazit všechny knihy autora Emil Hruška
Výběr knih vydavatele Epocha

Zobrazit všechny knihy vydavatele Epocha
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.