Pravá ruka K. H. Franka - SS-Standartenführer Robert Gies v protektorátu

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 5 e-shopech od 161 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Pravá ruka K. H. Franka - SS-Standartenführer Robert Gies v protektorátu koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
161 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Pravá ruka K. H. Franka - SS-Standartenführer Robert Gies v protektorátu koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
178 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Pravá ruka K. H. Franka - SS-Standartenführer Robert Gies v protektorátu koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
179 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Pravá ruka K. H. Franka - SS-Standartenführer Robert Gies v protektorátu koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
148 Kč
Není skladem

Pravá ruka K. H. Franka - SS-Standartenführer Robert Gies v protektorátu koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
163 Kč
Není skladem

Krátký popis
Je pravdou, že K. H. Frank byl v letech 1939–1945 faktickým pánem Protektorátu Čechy a Morava. Po celou tu dobu usiloval nikoli neúspěšně o to, aby Hitlerem mu zadaná politická linie – udržet na svěřeném území co největší klid a zajistit chod zbrojní výroby – byla striktně dodržována, a to jak…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Pravá ruka K. H. Franka - SS-Standartenführer Robert Gies v protektorátu je 165 Kč

Výběr knih autorů Emil Hruška , Giesová Jacqueline

Zobrazit všechny knihy autora Emil Hruška, Giesová Jacqueline
Výběr knih vydavatele Epocha

Zobrazit všechny knihy vydavatele Epocha
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.