Vraždy v pohraničí - Kriminální případy z let 1927-1956, 2. vydání

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 5 e-shopech od 209 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Vraždy v pohraničí - Kriminální případy z let 1927-1956, 2. vydání koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
209 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Vraždy v pohraničí - Kriminální případy z let 1927-1956, 2. vydání koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
241 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Vraždy v pohraničí - Kriminální případy z let 1927-1956, 2. vydání koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
242 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Vraždy v pohraničí - Kriminální případy z let 1927-1956, 2. vydání koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
203 Kč
Není skladem

Vraždy v pohraničí - Kriminální případy z let 1927-1956, 2. vydání koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
221 Kč
Není skladem

Krátký popis
Autor vydal v Nakladatelství Epocha dvě knihy, v jejichž titulech se objevilo slovo „pohraničí“: Boj o pohraničí a My, hoši z pohraničí. Projevilo se tak nejen autorovo tu menší, tu větší zakotvení v místech při česko-německé hranici, ale hlavně jeho zájem o lidi, události a souvztažnosti, jež…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Vraždy v pohraničí - Kriminální případy z let 1927-1956, 2. vydání je 223 Kč

Výběr knih autora Emil Hruška

Zobrazit všechny knihy autora Emil Hruška
Výběr knih vydavatele Epocha

Zobrazit všechny knihy vydavatele Epocha
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.