Pax 3,4 - Dívka ze záhrobí, Neviditelný zloděj (audiokniha)

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 1 e-shopu

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Pax 3,4 - Dívka ze záhrobí, Neviditelný zloděj (audiokniha) koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
94 Kč
Není skladem

Krátký popis
Pokračování příběhů bratří Alrika a Vigga z audioknihy PAX: Hůl prokletí & Grim přízrak. Během halloweenských oslav zaútočí na děti ve škole postava ve velmi přesvědčivém kostýmu, pod nímž se skrývá… skutečný přízrak! Mohou ho Alrik s Viggem zastavit? Aby zachránili své spolužáky před pomstou…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Pax 3,4 - Dívka ze záhrobí, Neviditelný zloděj (audiokniha) je 94 Kč

Výběr knih autorů Ingela Korsell , Äsa Larsson

Zobrazit všechny knihy autora Ingela Korsell, Äsa Larsson
Výběr knih vydavatele OneHotBook

Zobrazit všechny knihy vydavatele OneHotBook
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.