Pax 8, 9, 10: Bílý had, Noční můra, Draugova oběť

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 1 e-shopu

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Pax 8, 9, 10: Bílý had, Noční můra, Draugova oběť koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
318 Kč
Není skladem

Krátký popis
Vydáme se cestou světla, nebo po stezce temnoty? Městečko Mariefred opět září štěstím: nákaza „morem“ byla úspěšně vyléčena. Jsou tu vánoční svátky, jenže zlo bohužel nikdy nespí. Během sesuvu půdy se ztratí malé děvčátko Mini, ale naši hrdinové vědí, že na vině je bílý had – zlomyslný tvor…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Pax 8, 9, 10: Bílý had, Noční můra, Draugova oběť je 318 Kč

Výběr knih autorů Ingela Korsell , Äsa Larsson

Zobrazit všechny knihy autora Ingela Korsell, Äsa Larsson
Výběr knih vydavatele OneHotBook

Zobrazit všechny knihy vydavatele OneHotBook
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.