PAX 5: Sluhové zla (audiokniha)

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 1 e-shopu

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

PAX 5: Sluhové zla (audiokniha) koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
142 Kč
Není skladem

Krátký popis
Hranice magického světa je tenká jako hedvábný papír... Je prosinec, obyvatelé Mariefredu se uprostřed předvánočního shonu chystají na oslavu svátku svaté Lucie. Jen málokdo ale tuší, jak děsivá Lucie tentokrát město čeká. Jedna nevinná dětská hra přivolá nebezpečné návštěvníky. Otevře se brána…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy PAX 5: Sluhové zla (audiokniha) je 142 Kč

Výběr knih autorů Ingela Korsell , Äsa Larsson

Zobrazit všechny knihy autora Ingela Korsell, Äsa Larsson
Výběr knih vydavatele OneHotBook

Zobrazit všechny knihy vydavatele OneHotBook
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.