Pipo Dobrodružstvá ružovej opičky

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 4 e-shopech od 229 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Pipo Dobrodružstvá ružovej opičky koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
229 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 1 další varianta  
Pipo Dobrodružstvá ružovej opičky koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
276 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Pipo Dobrodružstvá ružovej opičky koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
276 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Pipo Dobrodružstvá ružovej opičky koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
358 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Pipo Dobrodružstvá ružovej opičky koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
294 Kč
Není skladem

Krátký popis
Viete, čo má spoločné Pinocchio a opička Pipo? Nuž, obe stvoril ten istý autor, Carlo Collodi, ktorý im dal aj mnohé podobné črty, ako sklony k neposlušnosti, klamstvu a huncútstvu. Vďaka nim sa dostávajú do rôznych nebezpečných situácií, ktoré ich odvedú od rodín. Opička Pipo žije v lese,…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Pipo Dobrodružstvá ružovej opičky je 286 Kč

Výběr knih autora Carlo Lorenzi Collodi

Zobrazit všechny knihy autora Carlo Lorenzi Collodi
Výběr knih vydavatele Verbarium

Zobrazit všechny knihy vydavatele Verbarium
Naše tipy


Psychologie peněz
Umět zacházet s penězi není nutně otázka toho, co všechno víte. Důležité je, jak se chováte. Jenže vštípit lidem – dokonce i těm opravdu chytrým – správné vzorce chování není snadné. K penězům, investování, osobním financím a podnikatelskému rozhodování se obvykle přistupuje, jako by to byly exaktní disciplíny, kde nám data a vzorce přesně řeknou, co dělat. Ve skutečném světě se ale lidé nerozhodují nad tabulkou v Excelu, nýbrž u večeře nebo na firemní poradě, kde se jejich dosavadní životní zkušenosti a jedinečný pohled na svět splétají s egem, ješitností, marketingem a pokřivenými podněty. V knize Psychologie peněz nabízí uznávaný autor Morgan Housel dvacet krátkých pojednání o tom, jak lidé uvažují o penězích, a učí nás, jak se v tomto veledůležitém tématu lépe vyznat.