Po celý čas

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 2 e-shopech od 288 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Po celý čas koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
288 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 1 další varianta  
Po celý čas koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
363 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Po celý čas koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
355 Kč
Není skladem

Krátký popis
Kyle nemá dôvod pochybovať o svojej budúcnosti. Počas strednej školy tvoria s Kimberley nerozlučný pár a chystajú sa nastúpiť na rovnakú univerzitu. Všetko zmení noc po maturitnom večierku a tragická autonehoda. Kým Kyle sa preberá v nemocnici s poranením mozgu, Kimberley nehodu neprežila. Zdá…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Po celý čas je 335 Kč

Výběr knih autorů Rachael Lippincott , Daughtry Mikki

Zobrazit všechny knihy autora Rachael Lippincott, Daughtry Mikki
Výběr knih vydavatele YOLI

Zobrazit všechny knihy vydavatele YOLI
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.