Pod Převrátí

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 3 e-shopech od 44 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Pod Převrátí koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
44 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Pod Převrátí koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
46 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Pod Převrátí koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
175 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Krátký popis
Publikace: Pod Převrátí - Malátek František. Rázovité vyprávění výboru z díla skrovenského kronikáře a lidového vypravěče Františka Malátka nazvané Pod Převrátí oslovuje nejen dříve narozené čtenáře, ale svým gradujícím dějem potěší i zájemce o historii a pověsti v lidovém podání z řad mladší…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Pod Převrátí je 88 Kč

Výběr knih vydavatele Flétna

Zobrazit všechny knihy vydavatele Flétna
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.