Jak jsem potkal aneb život je řada průšvihů mezi zrozením a smrtí

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 5 e-shopech od 136 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Jak jsem potkal aneb život je řada průšvihů mezi zrozením a smrtí koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
136 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Jak jsem potkal aneb život je řada průšvihů mezi zrozením a smrtí koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
157 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Jak jsem potkal aneb život je řada průšvihů mezi zrozením a smrtí koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
158 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Jak jsem potkal aneb život je řada průšvihů mezi zrozením a smrtí koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
160 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 1 další varianta  
Jak jsem potkal aneb život je řada průšvihů mezi zrozením a smrtí koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
163 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Jak jsem potkal aneb život je řada průšvihů mezi zrozením a smrtí koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
144 Kč
Není skladem

Krátký popis
Kniha krátkých povídkových příběhů ze života potěší a hlavně povzbudí všechny čtenáře. Autor, který se nezdráhá přiznat literární inspiraci Otou Pavlem nebo Robertem Fulghumem, knihu doplnil vlastními linoryty.

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Jak jsem potkal aneb život je řada průšvihů mezi zrozením a smrtí je 154 Kč

Výběr knih autora Hynek Schuster

Zobrazit všechny knihy autora Hynek Schuster
Výběr knih vydavatele Flétna

Zobrazit všechny knihy vydavatele Flétna
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.