Jak jsem jezdil do nebe - Průsmyky Alp a Pyrenejí

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 4 e-shopech od 271 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Jak jsem jezdil do nebe - Průsmyky Alp a Pyrenejí koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
271 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Jak jsem jezdil do nebe - Průsmyky Alp a Pyrenejí koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
318 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Jak jsem jezdil do nebe - Průsmyky Alp a Pyrenejí koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
320 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Jak jsem jezdil do nebe - Průsmyky Alp a Pyrenejí koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
289 Kč
Není skladem

Krátký popis
Cykloprůvodce některými horskými silničními průsmyky Alp, Pyrenejí, Apenin. Michal Třetina založil v Mělníku cykloklub Mike a vyvážel české cykloturisty do velehor jižně od našich hranic – objevil totiž, nedlouho po sametové revoluci, že je cosi nádherného zdolávat na bicyklu horské silniční…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Jak jsem jezdil do nebe - Průsmyky Alp a Pyrenejí je 299 Kč

Výběr knih vydavatele Flétna

Zobrazit všechny knihy vydavatele Flétna
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.