Nadechnout se bílé - Příběh ztraceného kázání Tomáše Akvinského

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 4 e-shopech od 86 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Nadechnout se bílé - Příběh ztraceného kázání Tomáše Akvinského koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
86 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Nadechnout se bílé - Příběh ztraceného kázání Tomáše Akvinského koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
89 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Nadechnout se bílé - Příběh ztraceného kázání Tomáše Akvinského koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
201 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Nadechnout se bílé - Příběh ztraceného kázání Tomáše Akvinského koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
73 Kč
Není skladem

Krátký popis
Román s filozofickými prvky nás zavádí do středověkého dominikánského kláštera v Paříži, v němž vznikaly myšlenkové perly slavné osobnosti – sv. Tomáše Akvinského. Detektivní zápletka (ztracené kázání mistra slova a pátrání po osobě, která jej odcizila) propojuje děj se současností, s…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Nadechnout se bílé - Příběh ztraceného kázání Tomáše Akvinského je 112 Kč

Výběr knih vydavatele Flétna

Zobrazit všechny knihy vydavatele Flétna
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.