Pomocníčka ťa vidí

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 3 e-shopech od 300 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Pomocníčka ťa vidí koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
300 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Pomocníčka ťa vidí koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
413 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Pomocníčka ťa vidí koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
378 Kč
Není skladem

Krátký popis
Vy musíte byť naši noví susedia!“ nadšene kričí a máva spoza dreveného plota pani Lowellová. Stisnem dcérinu ruku a opätujem jej úsmev. Keď však pani Lowellová zbadá môjho manžela, objaví sa jej na tvári zvláštny výraz. Vtedy si dám záväzok. Moja minulosť je už dávno za nami. A urobím všetko…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Pomocníčka ťa vidí je 363 Kč

Výběr knih autora Freida McFadden

Zobrazit všechny knihy autora Freida McFadden
Výběr knih vydavatele Vydavatelstvo Motýľ, s.r.o.

Zobrazit všechny knihy vydavatele Vydavatelstvo Motýľ, s.r.o.
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.