Poradce 13/2023 Zákon o bezpečnosti a ochrany zdraví při práci

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 2 e-shopech od 166 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Poradce 13/2023 Zákon o bezpečnosti a ochrany zdraví při práci koupíte na Dobre-knihy.cz
Dobre-knihy.cz
166 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Poradce 13/2023 Zákon o bezpečnosti a ochrany zdraví při práci koupíte na Knihcentrum.cz
Knihcentrum.cz
171 Kč
Není skladem

Krátký popis
Základní povinnosti zaměstnavatele v oblasti BOZP stanoví zákoník práce. Další požadavky v oblasti zajištění BOZP stanoví zákon o BOZP a jeho prováděcí předpisy. Zákon reaguje na potřebu častých změn právní úpravy BOZP, reagujících na technický pokrok, ale též na pokrok v oblasti lékařských věd…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Poradce 13/2023 Zákon o bezpečnosti a ochrany zdraví při práci je 168 Kč


Zobrazit všechny knihy autora Zdeněk Kuneš, Petr Taranda, Vladimír Hruška
Výběr knih vydavatele Poradce

Zobrazit všechny knihy vydavatele Poradce
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.