Porto

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 2 e-shopech od 239 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Porto koupíte na Kosmas.cz
Kosmas.cz
239 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Porto koupíte na Knihydobrovsky.cz
Knihydobrovsky.cz
268 Kč
Skladem (odeslání ihned)

Krátký popis
Prozkoumejte Porto, srdce severního PortugalskaObjevte tvář portugalského severu – památky v Portu, uvolněnou přímořskou atmosféru i vynikající jídlo a pití. Ochutnejte jedinečné portské ve vyhlášených sklepích a projeďte se po řece Douro obklopené vinicemi. Objevte kouzlo Porta za tři dny Díky…

Zobrazit celý popis
Výběr knih autora Víkend

Zobrazit všechny knihy autora Víkend
Výběr knih vydavatele Lingea

Zobrazit všechny knihy vydavatele Lingea
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.