Pozemské umírání a vesmírné žití

a najít nejvýhodnější cenu za celou objednávku
Knihu koupíte v 1 e-shopu od 209 Kč

Pokud se vám po kliknutí na tlačítko "Do obchodu" nezobrazí stránka knihy ve vybraném e-shopu, je třeba vypnout AdBlock ve vašem prohlížeči pro naši stránku. Návod na vypnutí je například na adrese https://o.seznam.cz/jak-vypnout-adblock/#1.

Pozemské umírání a vesmírné žití koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
209 Kč
Skladem (odeslání ihned)
a 1 další varianta  
Pozemské umírání a vesmírné žití koupíte na Martinus.cz
Martinus.cz
232 Kč
Není skladem

Krátký popis
Kniha je novým vydáním knihy vydané nakladatelstvím Fabula v roce 1998 a je rozšířené o vybrané části ze Steinerových přednášek, které téma konkrétně doplňují. Umělecké pojetí života a spektrum smrti odhaluje nové, významné a dosud nikdy neuveřejněné souvislosti. Kniha odpovídá na stále větší…

Zobrazit celý popis
Vývoj ceny
Aktuální Ø cena knihy Pozemské umírání a vesmírné žití je 220 Kč

Výběr knih autora Rudolf Steiner

Zobrazit všechny knihy autora Rudolf Steiner
Výběr knih vydavatele Fabula

Zobrazit všechny knihy vydavatele Fabula
Naše tipy


Jak se budují značky: Co obchodníci nevědí
Pokud na většinu následujících otázek odpovíte „ano“, potom při své práci vycházíte z mnoha mylných předpokladů: Odlišení se od ostatních (diferenciace) je náš nezbytný marketingový úkol. Věrnost zákazníků je odrazem síly, nikoli velikosti naší značky. Levnější je si zákazníka udržet, nežli jej získat. Cenové akce zlepšují průnik na trh, nikoli věrnost zákazníků. To, s kým soutěžíme, závisí na stanovení pozice naší značky (positioning). Masový marketing je mrtvý nebo přinejmenším nekonkurenceschopný. Kupující mají pro nákup naší značky zvláštní důvody. Naši zákazníci jsou specifickým typem lidí. 20 % našich největších zákazníků přináší alespoň 80 % našich prodejů.